علت های موفقیت هنرمندان

به نام خداوند بخشنده مهربان

سلام به تو هنرمند عزیزم که با عشق و محبت همراه علی خلیلی فر  هستی.

در این هوای فوق العاده که در پاییز است و نم نم باران هم می بارد؛ واقعا احساس فوق العاده ای دارم.

من دیشب ساعت 5 صبح خوابیدم و 9 صبح بیدار شدم. دلیلش این بود که چیزی درون من می گفت که بیایم  و مطالبی را با شما در میان بگذارم.

 

می خواهم سه نکته بسیار مهم در مورد هنرمند بزرگ و ثروتمند جهان، پیکاسو به شما یگویم.

 

یکی از مهم ترین علت های موفقیت هنرمندان توجه کردن به نشانه هایی است که به آنها گفته می شود.

یعنی در زندگی، باید به نشانه هایی که به ما الهام می شود توجه کنیم.

 

زمانی که پیکاسو می خواست یک نقاشی یا کاری را شروع کند. وقتی که آن نقاشی را کسی نمی پذیرفت. و علاقه ای به آن نداشت، حتی آن نقاشی یا آن تابلو عالی را از او خریداری نمی کردند، به خودش می گفت که این یک نشانه است.

 

خیلی عجیب است و واقعا خیلی باید فکر کنیم. که این انسان ها آن قدر بزرگ بودند که حتی اگر در مسیری که می رفتند و به بن بست می خوردند و یا محصولشان به فروش نمی رسید، می گفتند که این یک نشانه است.

 

و همین نشانه ها و همین توجه کردن به نشانه هاست که زندگی انسان را بزرگتر و زیبا تر می کند.

 

در نهایت خدا هدایتش می کند و درهای جدیدی را برایش باز می کند

این هنرمند حتی اگر دوستانش هم فوت می کردند یا کشته می شدند به خودش می گفت که این یک نشانه است. پذیرفتن این مسئله خیلی برایش سخت و زجر آور بود.

 

ولی می پذیرفت و به همین دلیل بود که به انسان و هنرمند بزرگی تبدیل شد. پیکاسو در زمان خودش یکی از ثروتمندترین هنرمندان و نقاشان دنیا بود.

 

مهم ترین علت موفقیت پیکاسو

این بود که او همیشه به خواسته های خودش توجه می کرد نه خواسته های دیگران، که او را بپذیرند یا نپذیرند. یا اینکه از کسی نظری بخواهد و بگوید.

 

آیا تو از نقاشی خوشت آمده است؟

آیا این نقاشی را می پسندی؟

 

پیکاسو هیج وقت در طول زندگیش این چنین تفکری را نداشت. فقط به این فکر می کرد که از زندگیش لذت ببرد. از اینکه خودش چه چیزی را دوست دارد و دنبال چه چیزی است. اصلا برایش مهم نبود که دیگران به دنبال چه هستند. او فقط به دنبال افکار و باورهای خودش بود.

 

به دنبال این بود که درونش چه می خواهد و خودش چه می خواهد.

اصلا برایش مهم نبود که خواسته دیگران چه است. فقط به این فکر میکرد که چه کار کنم تا رضایت درونی خودم را داشته باشم. شاید هزاران هزار بهانه در زندگی، کار یا حتی در زمینه نقاشی برایش به وجود می آمد.

 

افرادی که می خواستند نقاشی هایش را بخرند اما کارهایش را نمی پسندیدند، او از اتاق بیرون می آمد. و با لبخند می گفت اشکالی ندارد، این نقاشی من است، من باید آن را تایید کنم.

 

من باید از این نقاشی خوشم بیاید نه دیگران! او اصلا به دنبال مهر تایید حرف دیگران نبود.

 

او فقط به دنبال نشانه ها و تغییر و تحول دادن در زندگی هنری خودش بود

به دلیل همین افکار است که پیکاسوها به وجود می آیند، داوینچی ها به وجود می آیند. ممیزها و رضا عابدینی ها خلق می شوند.

علت موفقیت آنها افکار بزرگ و نشانه هایی است که به آن ها گوش می دهند. به آنها دقت می کنند و می گویند که این یک نشانه است. اگر برای شما اتفاقی افتاد. اگر شخصی از حس هنری شما خوشش نیامد، فکر نکنید که مسیرتان اشتباه است.

 

 

مسیر شما کاملا درست است

به دلیل اینکه باید در این مسیر قرار بگیرید. باید موانعی بر سر راه شما گذاشته شود تا متوجه شوید که نشانه ها واقعا چه درس هایی می خواهند به ما بدهند. باید این نشانه ها را آویزه گوشتان کنید و از آنها لذت ببرید دقیقا مثل اتفاقی که برای من افتاده است.

برای نوشتن این مقاله انقلابی درون من به وجود آمد. که من باید بیایم و این موضوع را با شما در میان بگذارم.

زمانی که روی باورهایم کار کردم و تفکرم را در مورد زندگی، جهان و هنر تغییر دادم مدت هاست که همه چیز برای من عالی پیش می رود.

به من جایزه می دهند، به من تخفیف می دهند و همه چیز فوق العاده شده است. نکته های جالبی است که شما باید این نکته ها را که در زندگیتان اتفاق می افتد برای خودتان الگو کنید. خیلی راحت از آنها نگذرید و آنها را آویزه گوشتان کنید. از آنها استفاده کنید به دلیل اینکه

 

خدا ذره ذره نشانه هایش را به شما نشان می دهد

تا شما به آنها توجه کنید و زندگیتان را تغییر دهید. من همیشه به خودم می گفتم برای  اینکه بسیاری از افراد جامعه بتوانند صحبت های من را درک کنند و قانون مندی های خدا و هنر واقعی خدا را درک کنند، نمی خواهم یک هزار تومان هم خرج کنم.

یعنی نمی خواهم تبلیغات داشته باشم. حالا شاید در آینده این کار را انجام دهم. اما همیشه خودم در زندگی قوانین را تست میکنم تا ببینم چقدر کار می کنند و در کمال شگفتی می بینم که با دقت صد در صد کار می کنند.

 

همیشه برای من اتفاقات بزرگ می افتد.

صبح بیدار می شوم و ناگهان یک اس ام اس برای من می آید، تخفیفی برای من ارسال می شود. یعنی دقیقا تمرکز من بر این قوانینی است که خدا کاملا من را هدایت می کند.

 

دقیقا به این فکر می کنم که من امروز ایده و تفکری دارم که می خواهم اجرایش کنم. شاید باور نکنید اما تمام جهان دست به دست هم می دهند که این تفکر من را به مرحله اجرا برسانند. بیایند و به من جایزه بدهند، تخفیف بدهند و کاری کنند تا من سریعا به خواسته ام برسم.

 

زمانی که قرار بود سایت علی خلیلی فر دات کام را راه اندازی کنیم. ما به هاست بزرگی نیاز داشتیم. و من همیشه به این فکر میکردم که همیشه همه چیز خودش مهیا می شود و همه چیز عالی پیش می رود.

 

زمانی که می خواستیم هاست را خریداری کنیم، ناگهان ایمیلی آمد و تخفیف 40 درصدی برای خرید هاست برای من ارسال شد.

 

شما چه توجیهی برای این موضوع پیدا می کنید؟

به نظر شما این یک نشانه عادی است؟ خیر!

این ها نشانه هایی است که به شما گفته می شود. و به شما اطمینان می دهد که شما در مسیر درست قرار دارید. خیلی باید حواسمان جمع باشد. وقتی برای خرید پوشاک به فروشگاه می روم، زمانی که شماره موبایلم را در سیستم وارد می کنند می گویند:

 

آقای خلیلی فر نمی دانیم چه شده است؟

اما سیستم 20 در صد تخفیف برای شماره موبایل شما قرار داده است. این ها همه نشانه است. در طول شبانه روز خیلی از این اتفاقات به عناوین و شکل های مختلف برای من می افتد ولی حواسم جمع است. و به این نشانه ها توجه می کنم. شما هم باید توجه کنید.

 

به طور مثال در بحث این که نمی خواهم اصلا هزینه ای پرداخت کنم. برای این که بخواهم این بیزینس جدید، این تفکر جدید یا این رسالت واقعی را شروع کنم، درهایی به روی من باز شد که از صدها بیلبورد شهری، تیزرهای تبلیغاتی در تلویزیون، تبلیغات بزرگ در شبکه های اجتماعی یا تبلیغات در اینترنت و در سایت ها، هزاران برابر بهتر بود.

 

ایده ای که به ذهن من رسید صدها  هزار برابر از این ها بزرگ تر بود . زمانی که نشانه ای به من گفته می شود خدا را شکر می کنم.

 

شب و روز خدا را شکر می کنم

می گویم خدایا شکرت به دلیل اینکه این نشانه ها را تایید کنم. این نشانه های فوق العاده خدا را، این همه زیبایی ها، این درختان فوق العاده و این همه لطافت راتایید کنم.

 

خدا این نشانه ها را به ما نشان می دهد و از ما می خواهد که از این نشانه ها استفاده کنیم. از آنها لذت ببریم و هر چقدر که مهر تایید به این نشانه ها بزنیم، زندگیمان زیباتر می شود. باید خیلی دقت کنیم!

 

برمی گردم به موضوع پیکاسو. پیکاسو هنرمندی بود که فقط به دنبال تایید دانش های خودش بود. یعنی فقط به این فکر می کرد که من چه کاری باید در این جهان انجام دهم که تغییری به وجود بیاورم، یک هنرمند خاص باشم و زیبایی های بیشتری را دراین جهان به نمایش بگذارم.

 

سبک پیکاسو، سبک بسیار عجیبی است

همین عجیب و غریب بودن سبک است که پیکاسو را پیکاسو کرده است. می خواهم شما هم عجیب و غریب باشید! نمی خواهم خیلی در چارچوب ها قرار بگیرید. در تفکراتی که خودمان به وجود آورده ایم و کتابش کرده ایم. می خواهم خودتان خلق کنید. می خواهم چیزهای عجیب و غریب خلق کنید.

 

برای خودتان، برای زندگی آینده تان. به نشانه هایی که خدا به شما الهام می کند، حتی اتفاق های کوچکی که در زندگیتان می افتد، دقت کنید و خدا را سپاسگزاری کنید.

 

بگویید خدایا شکرت به دلیل اینکه این نشانه اش بود. وقتی که احساس خوبی پیدا می کنید و زندگیتان را خودتان در دستتان می گیرید و مدیریت صد در صد زندگی را از خودتان می خواهید، جهان هم کمکتان می کند و نشانه های بیشتری را به شما نشان می دهد. نشانه های خدا را دریافت می کنید و از آنها لذت می برید.

 

 

فیلم زیاد ببینید

فیلم هایی مثل پیکاسو و زندگی نامه هنرمندان بزرگ را ببینید و از آنها نکته بیرون بکشید. من همیشه این کار را می کنم.

من عاشق فیلم دیدن هستم. عاشق این هستم که از درون فیلم ها نکاتی را دریافت کنم. نه اینکه فقط فیلمی را ببینم و وقتم را تلف کنم.

نکته ها و آموزش های فیلم را باید درک کنید و ببینید که چه درسی می خواهد به شما بدهد. چه نشانه هایی را می خواهد به شما نشان دهد.

 

باورتان نمی شود من بعضی اوقات که فیلم می بینم، تفکری در ذهنم خلق می شود.

حتی شاید آن صحنه هیچ ربطی به تفکرات من نداشته باشد ولی ناگهان ایده ای در ذهن من به وجود می آید. با نگاه کردن به صحنه فیلم یا یک دیالوگ خاص ناگهان درسی را فرا می گیرم یا نشانه هایی رادریافت می کنم که همان لحظه بلند می شوم و می گویم: چقدر جالب! من پاسخ سوالم را گرفتم.

 

وقتی فیلمی را بر اساس آموزش و درس گرفتن ببینید، متوجه می شوید که هر فیلم یک آموزه دارد. هر فیلم نکته و پیامی را به شما می دهد. شما باید آن پیام و آن تفکرات فیلم را دریافت کنید و در زندگیتان از آن استفاده کنید. مخصوصا فیلم های انگیزشی، اصلا لذت بخش است زندگی نامه افراد را دنبال کردن.

 

شبانه روز به دنبال الگوهای موفقیت خودتان باشید

وقتی که فیلم پیکاسو را می بینید، آموزش ها کم کم به شما گفته می شود. وقتی که در جریان بی افتید، ناگهان چیزی را سرچ می کنید، ناگهان فیلمی جلوی چشم شما می آید و اصلا باورتان نمی شود.

 

آن فیلم را می بینید و پاسخ سوالتان را دریافت می کنید. وقتی که اتصال پیدا می کنید، زمانی که حواستان به نشانه ها باشد جهان با تمام توان به شما کمک می کند. می خواهد یک اس ام اس، یک تبلیغ یا یک ایمیل باشد. ناگهان در مهمانی دوست یا آشنایتان فیلمی را به شما نشان می دهد و شما متحیر می شوید. و سوالاتتان پاسخ داده می شود.

 

در زندگی سعی کنید سوال بپرسید.

از جهان هستی و از خدا سوال بپرسید که

باید چه کار کنم تا زندگیم عالی تر شود؟

چه کار کنم تا راحت تر، سریع تر و با انگیزه تر کارکنم؟

 

که لذت ببرم از زندگی، همان طور که پیکاسو توانست. همان طور که من قوانین را اجرا می کنم. شبانه روز در زندگی من معجزه رخ می دهد و من از آنهادر زندگی لذت می برم. و می خواهم این لذت و آرامش را با شما عزیز دلم هم در میان بگذارم.

با دقت به نشانه ها توجه کنید.

 

هر چیزی در ذهنتان می آید یادداشت کنید، کامنت کنید و بگذارید جریان نشانه ای ذهنتان شروع شود و این نشانه ها وارد زندگیتان شود تا از آنها لذت ببرید.

شاد و موفق و پیروز باشید. در پناه خداوند هنرمند و یکتا عالی زندگی کنید.

فعلا خدا نگهدار.

علی خلیلی فر

20 اسفند 98

One thought on “علت های موفقیت هنرمندان

  1. اشتراک ها: هنر اول تو، هنر باورهاست - وب سایت رسمی استاد علی خلیلی فر | BABANART.COM

  2. فاطمه حیدری میگوید:

    خیلی عالی بوداستاد.دراوج ناامیدی بودم که چراکسی بمن سفارش نمیده که یهویی استوری مارکتینگ رودیدم من پول نداشتم کلاس نرم افزارشرکت کنم توگروهمون لینک رایگان نرم افزاریکه میخواستم وقراردادن خدای قشنگم عاشقتم تومنوخلق نکردی که الکی الکی ومعمولی بگذرن روزام ممنونتم که منوهنرمندآفریدی.سپاس ازلطف شما بابان جان🤗✌🌹🍂🎨

    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *