قوانین هنر را درک کنید!

به نام خداوند بخشنده مهربان

سلام به تو دوست عزیز که با عشق و محبت همراه خدا و گروه هنری بابان هستی.

علی خلیلی فر هستم. امیدوارم که فوق العاده باشید و روزهای عالی را تا به این لحظه سپری کرده باشید.

می خواهم در مورد قوانین هنر و دقت صد در صد آن با شما صحبت کنم. دوستان،

 

قوانین هنر صد درصد کار می کنند.

 

یعنی وقتی که شما به یک موضوعی که می خواهید، فکر کنید و بخواهید آن را وارد زندگیتان کنید، اگر بر اساس آن احساس فوق العاده ای که دارید، احساس شادی، احساس تندرستی، احساس این که دقیقا آن موضوع را در دسترس دارید و دیگر به آن نیاز ندارید؛ قانون هنر خدا میگوید که آن را به زودی بدست می آورید. یعنی وقتی که احساس فوق العاده ای داشته باشید، یعنی وقتی که آن چیزی که می خواهید، آن چیزی که در حوزه هنر می خواهید؛ می خواهد خلق یک اثر هنری باشد، وقتی که بومی را جلوی چشمانتان می گذارید یا هر کار هنری که می خواهید به آن بپردازید. یا اگر می خواهید موسیقی ای را خلق کنید و یا وقتی می خواهید یک شعر را بسرایید. وقتی که چشمانتان را می بندید و آن لحظه ی شاهانه را، آن لحظه ای که به آن رسیدید و آن احساس خوب رادرک کردید، خدا کمکتان میکند، با دقت صد درصد. یعنی دیگر انگار شما نیستید که آن تابلو را میکشید. انگار شما نیستیدکه آن شعر را می سرایید. انگار شما نیستید که آن آهنگ زیبا، آن ترانه ی زیبا را می نویسید. دیگر انگار شما آن بازیگری که آن نقش را بازی می کند نیستید. علت تمام این اتفاقات به خاطر قوانینی است که صد در صد و با دقت صد در صد کار می کنند.

 

حال می گویید دقت صد در صدش به چه چیزی بستگی دارد؟

به حال خوب شما. به این که ایمان داشته باشید. به این که یقین داشته باشید که خدا خیلی به شما کمک می کند، خدا خیلی  به شما نیرو می دهد. خدا باعث حرکتتان می شود. خدا باعث می شود که آن اثر هنری که می خواهید خلق کنید، اصلا قبل از آن که خلقش کنید ببینیدش! روی بوم، روی کاغذ در وجود خودتان لمسش کنید و لبخند بزنید و احساس کنیدکه  اصلا به آن نیاز ندارید. وقتی که به این درجه از درک برسید. وقتی که

 

 

با قدرت وارد شوید.

وقتی که مشغول انجام کاری هستید و مدام با خود می گویید وای خدایا مرسی، خدایا این فوق العاده است. چقدر دارد زیبا می شود. چقدر هنر تو فوق العاده است. چقدر من فوق العاده هستم. چقدر عالی پیش می رود. وقتی این احساسات خوب را دارید؛ اشکالی ندارد اگر یک بار کارتان خراب شد، دوباره و چند باره کارتان خراب شد. اینجاست که دقیقا نباید ناامید شوید. وقتی نا امید نشدید یک اثر فوق العاده خلق می کنید مثل هنرمندان بزرگ. مثل افرادی که برای رسیدن به موفقیت و خلق اثری هنری و فوق العاده با دقت صد در صد ابتدا آن اثر رادر ذهنشان تجسم می کنند و سپس شروع می کنند. مثل بزرگترین کاریکاتوریست ها و بزرگترین افرادی که به دنبال موفقیت هستند.

 

 

یک خبر خیلی خوب!

واقعا خوشحالم از اینکه در مسیری عالی حرکت می کنیم. به استاد هادی دانش واقعا تبریک می گویم. ایشان از استادان دوره ی هنرستان من بودند که به تازگی وارد کانال ما شده اند. ایشان انسان خیلی بزرگی هستند. با سرچ نام ایشان به انگلیسی می توانید به تفکر زیبایشان پی ببرید و ببینید چقدر زیبا کار کرده اند. این افراد، این هنرمندان عزیز، درهمین ایران خودمان، اشخاصی هستند که با باورهایشان، با ایمانشان، با دقت صد در صدی که می گویند من در این مسابقات موفق می شوم. استاد هادی دانش فردیست که همیشه در بیشتر مسابقات بین المللی کاریکاتور بین سه رتبه اول و جزو افراد برتر در ایران و جهان هستند. واقعا تبریک میگویم و این دقیقا چیزیست که خدا می خواهد. این همان دقت صد درصدی است  که ما به دنبالش هستیم.

 

دوست دارم که با دقت صد در صد هنر خودتان را پیگیری کنید و بدانید که وقتی با خدا باشید آن قدر به شما نعمت می دهد، وآن قدر پشت سر هم و پیوسته به شما ایده می دهدکه شگفت زده خواهید شد. من از شما خواهش می کنم تمریناتی که در این فایل گفته شده است را انجام دهید و نتیجه را  از همین حالا مشاهده کنید. نه از سال دیگر یا پنج سال دیگر! اگر روی باورهایتان کار کنید و این فایل را بارها، بارها و بارها  بخوانید.

 

قوانین را درک کنید و از همین حالا بمباران ایده شوید.

 

 

بمباران تفکر و تمرکز و در نهایت خلق آن اثر هنری فوق العاده.

به همین دلیل همیشه می گویند هیچ کس جای کسی را در این دنیا نگرفته است. تو خالق هنر خودت هستی، شخص خودت! خدا هیچ کدام از ما را یکسان نیافریده است. خدا هیچ کدام از اثر انگشتان انسان ها را یکی قرار نداده است. پس تو منحصر به فرد خودت هستی. هنرت را با دقت صد در صد پیگیری کن و ایمان و یقین داشته باش، که تو بهترین از خودت هستی.

 

امیدوارم که از این متن لذت برده باشید و بارها و بارها آن را بخوانید، به این دلیل که به قول معروف

 

 

تکرار، مادر مهارت ها است.

یعنی شما با تکرارتان آن چیزی که دارید حتی هنرتان، نه کلام ها، نه کتاب خواندن ها و نه فایل گوش دادن ها  بلکه همان اثر هنری همان چیزی که دنبالش می کنید. وقتی که تکرار می کنید و انگیزتان را بیشتر می کنید، اتفاقات بزرگتر رخ خواهد داد. منتظر یک پیشرفت ناگهانی نباشید. پله پله و آرام آرام، از مسیر لذت ببرید. مدام از جملات منفی نمی شود و نمی توانم و من می خواهم خیلی زود آن آدم بزرگ شوم استفاده نکنید. شما آرام آرام به آن هدف می رسید.

 

 

جهان یک شبه به وجود نیامده است.

همیشه یادتان باشد کل کهکشان یک شبه به وجود نیامده است و آفرینش آن چندین روز زمان برده است. خدا اول زمین راآفرید، بعد کوه راآفرید، سپس آب را آفرید و بعد حیوانات را و پس از آن تفکر کرد که در این میان چیزی کم است وبعد از آن خدا تو راآفرید. بله تو هنرمند را. خود خودت!خود تو، نه بغل دستیت، نه شاگردها و نه آن دوستان دورت. خود خودت! همان تو که با چشم هایت مقاله من را می خوانی. همان خود تو، خالق هنر هستی و با دقت صد در صد نمی توانی در آثارت روحی به وجود آوری، که همه با دیدنش شگفت زده شوند و بگویند که چقدر کارت عالی است.

خیلی دوستتان دارم. واقعا دوست دارم که احساسم رابه شما انتقال دهم. هر روز و هر روز برایتان این فایل ها را ارسال کنم و شما بخوانبد و لذت ببرید. می خواهیم جهانی بسازیم زیبا تر از قبل، جهانی زیباتر، همانطور که خداوند عاشق زیبایی است، ما هم باید تلاش کنیم که به این زیبایی ها بی افزاییم.

 

در پناه خداوندهنرمند، هنرمندانه زندگی کنید، فعلا خدا نگهدار.

علی خلیلی فر

16 اسفند 98

 

 

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *