آیا بالاتر از یک زندگی پادشاهی می خواهید؟

به نام خداوند بخشنده مهربان

سلام به تو دوست عزیز که با عشق و محبت همراه علی خلیلی فر هستی.

امیدوارم که روزهای عالی رو سپری کرده باشید. میخواهم در مورد یک نکته خیلی مهم با شما صحبت کنم.

 

الگوی موفقیت فرد

هر کدام از ما موفقیت هایی در زندگیمان داشته ایم. امکان نداردکه شخصی در زندگیش، در گوشه ای از زندگیش موفقیتی نداشته باشد. حتی موفقیت های کوچک، مثل قبول شدن در کنکور، موفق شدن، یک موزیک عالی ساختن، یک نقاشی فوق العاده کشیدن، حتی آثارتان را به چاپ رساندن درانتشارات بابان، در داوری قبول شدن، تمام اینها موفقیت هایی است که ما آن ها را حس کرده ایم، لمس کرده ایم و به دست آورده ایم. هر زمانی در زندگی که احساس کردید آن انرژی واقعیتان که شما را برای حرکت دادن سوق می دهد، درجه اش کم شده است، روزهای موفقیتتان رابه یاد آورید و در مورد آنها فکر کنید. همیشه از خودتان بپرسید که

 

چرا آن روز توانستم موفق شوم؟

چه حس و حالی داشتم؟

چه کاری را انجام دادم؟

ساعت چند از خواب بیدار شدم؟

با کدام یکی از دوستانم صحبت کردم؟

با چه کسانی تماس گرفتم؟

در مورد چه مطالبی در اینترنت سرچ کردم؟

چه آهنگی گوش میدادم؟

 

این ها دقیقا یک الگوی فردی موفقیت است، که می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

هر شخص الگوی موفقیتش با دیگری فرق دارد.

به شخصه الگوی موفقیت من این است که وقتی می خواهم کاری را انجام دهم، تا زمانی که آن کار را تمام نکرده ام امکان ندارد آن رارها کنم یا اینکه آنقدر از زاویه های متعدد، از شرایط دیگر،شکل های دیگر و ابزار های دیگر آن ایده یا هدفی که دارم را دنبال می کنم تا بالاخره به آن برسم. اصلا مهم نیست که این هدف چقدر بزرگ باشد یا چقدر کوچک. به همان میزان که نیاز به وقت گذاشتن دارد، شدیدا پشت کار میگذارم و به شدت پیگیر آن موضوع میشوم که بتوانم صددرصد آن کار را انجام دهم. این الگوی موفقیت من بوده است و به همین دلیل است که موفقیت هایم بزرگ تر میشود. به خاطر این است که موفقیت های گذشته ام را به یاد می آورم. آن ها را یادداشت میکنم و میگویم که چه جالب علی! تو دقیقا همان کسی بودی که آن کار را انجام دادی پس باز هم میتوانی. این فقط کمی فرق دارد. پس باز هم میتوانی آن کار را انجام دهی.

 

الگوی فردی والگوی موفقیت هر شخص، بستگی به خودش دارد. الگوی شخصیتان را خودتان باید پیدا کنید و ببینید، زمانی که اوج موفقیتتان بوده است

 

چه کارهایی را انجام داده اید؟

چه رفتارهایی انجام می دادید؟

چگونه رفتار میکردید؟

چه کتاب هایی را میخواندید؟

 

تمام این موارد الگوی موفقیت شما را تشکیل می دهد. یک کار خیلی عالی که می توانید انجام دهید و همیشه وهمیشه سر حال باشید این است  که از چیزهایی که به دست آورده اید لذت ببرید. وقتی که یک چیز کوچک را بدست می آورید، از آن لذت ببرید. حتی اگر نوشیدن یک نوشیدنی ساده باشد که از خوردنش  لذت می برید. همان لحظه آن احساس خوب و فوق العاده را داشته باشید. از لحظه لحظه ی زندگیتان لذت ببرید و با عشق زندگی کنید. در این صورت زندگی خیلی زیباست. مطالب عالی بخوانید. همیشه سعی کنیدکه حالتان خوب باشد و احساس فوق العاده ای داشته باشید. زمانی که احساس کردید ناامیدی به دنبال شما می آید، سعی کنید اطرافتان را با دوستانی پر کنید که غر نمیزنند و ناله نمیکنند.

 

افرادی که مدام از همه چیز شکایت دارند و ناله می کنندهمیشه در زندگیشان ناموفق هستند. مدام در مورد تورم صحبت میکنند و میگویند: سال گذشته ما پادشاهی میکردیم. همین افراد دو ماه دیگر، میگویند که دو ماه پیش که خیلی خوب بود، الان اوضاع خیلی خراب است. می دانید این دسته از افراد نا امید، چه چهار سال پیش، چه دو سال و چه همین الان، همیشه بهانه ای برای غر زدن پیدا می کنند. یا به طور مثال می گویند: ببینید الان اوضاع چقدر به هم ریخته است، خدا را شکر چهارسال پیش فلان شخص بود که خیلی بهتر بود، ما ناشکر بودیم. این افراد همیشه به دنبال بهانه ها هستند. یعنی چه چهار سال پیش چه امسال و چه سه ماه دیگر دوباره بهانه هایی را می تراشند برای اینکه نخواهند موفق شوند.

 

اگر می خواهید واقعا موفق باشید

خواهشا بهانه ها و غر زدن ها راکنار بگذارید. به خاطر اینکه دوست عزیز، در همین وضعیتی که خیلی ها می گویند من روحیه خوبی ندارم، من دیگر نمی توانم موفق شوم و خیلی گرانی شده است و …، خیلی از افراد دارند به بی نهایت ثروت می رسند. درآمدهای بسیار بالا! شما به دنیای اپلیکیشن ها نگاه کنید که چگونه یک ساله و دو ساله به درآمدی می رسند که یک شرکت تولید کننده صنایع غذایی بعد از چهل یا پنجاه سال کار کردن، یک دهم درآمد آن را هم ندارند یا بسیاری از شرکت های هنری که من خیلی میتوانم برای شما مثال بزنم. فقط خواهشا بروید و در اینترنت سرچ کنید که چقدر شرکتهای بزرگ هنری درآمد کسب میکنند. بی نهایت درآمد! فکر نکنید که اگر مثلا خیلی از افراد در موضوعی وارد شده اند، دیگر من نمیتوانم یا دیگر بازارش برایم بسته شده است. خواهشا به این مسائل فکر نکنید. شما بازار خودتان را دارید. هشتاد و پنج میلیون انسان در کشور ما وجود دارد و اگر بخواهید بزرگتر فکر کنید چند میلیارد انسان در جهان، که میتوانید تمام آن ها را به ثروت تبدیل کنید. هیچ کس نمی تواند جای هیچ کسی را در این دنیا بگیرد.

 

هرکسی می تواند نامحدود ثروت کسب کند.

اصلا هیچ ارتباطی با رشته تحصیلی شما و فعالیت شما ندارد. شما ایده ای درباره ی هنر بدهید، خواهشا پا فشاری کنید و با انرژی و کمک گرفتن از خدا، خدا را وارد زندگیتان کنید تا او بتواندبه شما کمک کند. وقتی که خدا را وارد زندگیتان کنید، وقتی که از او میخواهید تا کمکتان کند، همه چیز درست می شود. پشت سر هم برای شما ایده می آید. اصلا بمباران ایده میشوید، آنقدر که نمی دانید کدام یک را انجام دهید. خواهشا به این مسیر وارد شوید. خیلی ها از من می پرسند که آقای خلیلی فر

 

چرا همیشه در مورد خدا صحبت میکنید؟

 

چرا در مورد چیزهای دیگر حرف نمیزنید؟

به خاطر اینکه تنها راه رسیدن به موفقیت درک خدا است. خدایی که ما راآفریده است. شما اگر به دنبال اشخاص می گردید، تا به شما کمک کنند، اگر موفقیتتان را در دست این و آن میبینید، من به شما قاطعانه میگویم که هیچ وقت نمی توانید موفق شوید. به این دلیل که ما را خدا آفریده است. همان خدایی که به ما عقل و شعور داده است، به ما دست، چشم، گوش، مغز و قلب داده است. از او بخواهید. من واقعا خنده ام می گیرد، که بعضی از افراد علت موفقیتشان را در اشخاص دیگر می بینند و در مورد آنها صحبت میکنند. واقعا خنده دار است به خاطر اینکه، دوست عزیز، ما را خدا آفریده است.

 

چرا ما از دست این و آن موفقیتمان را می بینیم؟

اصلا چرا ما به دنبال مردم هستیم؟

 

جهان به این بزرگی، این همه کهکشان ها، این همه شهرهای زیبا، رودخانه ها، جنگل ها، دریا ها،

 

همه این ها راچه کسی به وجود آورده است؟

اگر اسم آن را خدا می گذارید، خدا. اگر اسمش را انرژی می گذارید، انرژی و اگر کائنات می گذارید، کائنات. ولی می توانید نام او را خدا بگذارید و لذت ببرید از زندگیتان. خدا را وارد زندگیتان کنید. الگوی موفقیتتان را پیدا کنید و با عشق به دنبالش بروید و به خدا بگوییدکه کمکتان کند، تا در مسیر درست قرار بگیرید. وقتی که در مسیر قرار بگیرید، به قول معروف

 

“وقتی که قطره های اولیه بچکد، دیگر شرشر می بارد”.

 

دیگر نمی توانید جلوی نعمت های خدا را بگیرید. نامحدود  به شما نعمت می دهد. فقط خدا می تواند هدایتتان کند. به شما ثروت دهد، معنویت دهد، آرامش دهد، عشق و زندگی دهد.

 

این قدر کاسه گدایی به سمت این و آن نگیرید!

چرا فکر می کنید که شخص دیگری غیر از شما و غیر ازخدا می تواند به شما کمک کند؟

اصلا چرا فکر می کنید چیزی بیرون ازشما می تواند باعث موفقیتتان شود؟

 

هیچ چیزی غیر از درون شما نمی تواند باعث موفقیتتان شود و آن چیزی نیست به جز خودت و خدا!

خدا از رگ گردن به ما نزدیک تر است. از خودش بخواهید و ببینید که چگونه زندگی شما را متحول می کند آنچنان که می گویید خدایا شکرت و اشک می ریزید. اشک می ریزید برای خدایی که متوجهش شدید، درکش کردید و وارد زندگیتان کردید. خدا را وارد کنید و ببینید که چگونه آنقدر به شما نعمت می دهد که ندانید با آنها چه کار کنید. در همه زمینه ها مثل ثروت، معنویت، شادی، تندرستی، نشاط، فرزند صالح، خانواده عالی و روابط فوق العاده. عشق کنید و زندگی کنید.

 

الگوی موفقیتتان را پیدا کنید. تمرینی که به شما می دهم این است که، موزیک های عالی گوش کنید. خواهشا موزیک های فوق العاده گوش کنید، همان هایی که شما را به وجد می آورند و جوری بلندتان می کند که ساعت 2 نصف شب بروید و کار هنریتان را انجام دهید. آن کاری که دوست دارید را انجام دهید.

 

حتی اگر به شما خندیدند و گفتند چرا دیوانه شده ای، عیبی ندارد. بگذاریدنظرشان را بگویند، شما کار خودتان را بکنید. سرتان در کار خودتان باشد و بگویید که عیبی ندارد، تو بخند ولی من آینده ام را می سازم. آینده در دستان من است چون من آن را دیده ام! پس تجسمش کنید و دقیقا آن چیزی را که می خواهید، ببینید. نمی دانم واقعا به چه زبانی به شما بگویم یا با چه احساسی!

 

آنقدر احساس من از سمت خدا روز به روز عالی تر می شود و این هنر را درک می کنم، تعجب می کنم که

 

چرا بقیه افراد به سراغ غیر خدا و دیگران رفته اند؟

چرا اصلا خدا رادرک نکرده اند؟

چرا این هنر به این بزرگی و وسعت رادرک نکرده اند؟

 

خواهش می کنم در گوگل سرچ کنید و ببینید که بیشترین سرچ در دنیا کلمه هنر است. کلمه آرت، کلمه گرافیک، کلمه شعر و کلمه ترانه است. ببینیدکه دنیا در دستان شماست.

 

آیا به این فکر کرده اید که از هنر نمی توان در آمد داشت؟

اما من به شما می گویم که این فکر اشتباه است! چون پیکاسوها توانسته اند، لئوناردو داوینچی توانست، افراد بزرگی در ایران خودمان، مثل آقای قباد شیوا، رضا عابدینی، مرتضی ممیز، آیدین آغداشلو یا بازیگرانی که در همین عرصه نقش آفرینی می کنند. ما در خانواده ای هستیم که بزرگترین خانواده است، خانواده ی هنر، که در هر قسمتش می توان بی نهایت ثروت جست وجو کرد.

 

هنر را درک کنید واز زندگیتان لذت ببرید. وارد شوید و با عشق، آهنگی بگذاریدکه به شما انرژی دهد. خود من یک آلبوم که فکر می کنم از دوران هنرستانم که در آنجا هنر می خواندم، به جای مانده است. این آلبوم 20 تا 25 قطعه خارجی را شامل می شود. تا الان که در این سن هستم و خدا 30 سال سن به من داده است، هنوزهم وقتی این قطعه ها را گوش میدهم از خود بی خود می شوم، بلند میشوم، حرکت می کنم و اصلا هدفهایم بزرگتر می شود. اگر هدفی کوچک است، بزرگتر می شود. نمی دانید چه حس و حالی را تجربه می کنم وقتی آن ها را شب و روز گوش می کنم. چقدر آهنگ های عالی می تواند به شما انرژی دهد. مخصوصا آهنگ هایی که درونشان تکاپو دارد، امواج را وارد زندگیتان می کندبه طوری که به خودتان میگویید، وای امروز چه روزی بود!

 

خواهش می کنم این کار را تجربه کنید. دوست دارم فردا برایم پیام ارسال کنید و بگویید که وای، آقای خلیلی فر، امروزمان طور دیگری بود، همه شکل دیگری به ما نگاه می کردند. تماس ها و مشتری هایمان افزایش داشته است. اگر باورتان را تغییر دهید و الگوی موفقیتتان را از همین حالا، نه از فردا یا یک ساعت دیگر بنویسید. هدفهایتان را مشخص کنید و چیزی که در ذهنتان است را به خدا بگویید و با موزیک پر قدرت الگوی موفقیتتان را بخوانید. من به شما قول می دهم که نشانه ها شروع می شوند. حتی اگر یک کیف پول یا یک سکه پیدا کنید. حتی اگر یک دوست به شما زنگ بزند. باید دقت داشته باشید تا بتوانید این نشانه ها را ببینید. زمانی که من می خواستم کار جدیدی را شروع کنم، ناگهان کیف پولی پیدا می کردم، سکه ای پیدا می کردم، یا دوستی به من زنگ می زد.

 

دقت کنید و نشانه ها را پیدا کنید، آن ها را یادداشت کنید و ببینید که در مسیر درست هستید.

 

سپس لذت ببرید که چگونه نشانه ها بزرگتر می شود. از خدا سپاسگزاری کنید و بگویید خدایا شکرت. واقعا این نشانه از طرف تو بود و من در مسیر قرار گرفته ام. زمانی که در مسیر قرار گرفتید، هدایتتان شروع می شود. دیگردر آغوش خدا هستید، خدا بلندتان می کند و همه چیز را به شما نشان می دهد. و شما به بی نهایت ثروت می رسید. خدا در قرآن گفته است که اگر کسی به من ایمان بیاورد، من بی نهایت ثروت به او می بخشم. این خدا را دست کم نگیرید.

 

خدا را وارد زندگیتان کنید، الگوی موفقیت و موزیک های عالی و فوق العاده گوش دهید. از شما میخواهم که بلند شوید. میخواهم یک تغییر در زندگیتان به وجود بیاورید. خواهشا هر کتابی که تا الان خوانده اید، هر فکری که تا به حال می کردید، همه این ها را کنار بگذارید. من، علی خلیلی فر کسی بودم که سال نود و دو از صفر، از یک اتاق، از خانه، نه دفتر کار، نه جایی که داشته باشیم. با برادرم از خانه خودمان با یک خط تلفن کارمان را شروع کردیم و به این سطح و به این بزرگی رسیدیم. یکی از بزرگترین ناشران کشور شدیم، آنقدر بزرگ که ما در نمایشگاه بین المللی در این چند سال، در حالی که اصلا شرکت نکرده بودیم و اصلا علاقه ای هم به شرکت کردن در آن نداریم، اسممان بیشترین سرچ را داشته است. علاقه ای به شرکت در نمایشگاه ندارم، چون من خیلی بزرگتر از این حرف ها فکر میکنم. میخواهم بگویم، شخصی که این صحبت ها را می کند کسی است که خودش از صفر شروع کرده است.

در همان روزهایی که همه شکوه می کردند که نمی شود کاری کرد و هنر دیگر چیست؟ باور کنید به جایگاهی رسیده ایم که هر روز و هر روز بزرگتر و بزرگتر می شویم. من تمام این ها را از خدا گرفته ام. نه از مردم، نه از دیگران، نه از تعریف و تمجید دیگران، فقط از خدا. وقتی که با خدا باشید، او می تواند بی نهایت زندگیتان را متحول کند و آن چیزی را که می خواهید بدست آورید. به قول معروف که می گویند

 

“با خدا باش و پادشاهی کن”.

پادشاهی کنید!

آیا چیزی غیر از این می خواهید؟

آیا بالاتر از یک زندگی پادشاهی میخواهید؟

 

من نمی دانم دنبال چه چیزی هستید، ولی اگر می خواهید پادشاهانه زندگی کنید، خدا را وارد زندگیتان کنید. از همین حالا شروع کنید.

خیلی دوستتان دارم. واقعا فوق العاده هستید. واقعا از شما لذت می برم. واقعا احساس می کنم که مسیرمان درست است و مسیرمان یک مسیر الهی است. ان شاالله، توکل به خدا، همه با هم در کنار هم قرار است که این هنر را به جایگاه اصلی که خداست برسانیم، چون خدا خودش هنرمند است. نشان بدهیم که ما هم هنرمند آن خداییم. ما هم از او به وجود آمده ایم.

 

مامتولد شده ی آن هنرمند مرکزی سانترال هستیم.

خودتان را به بزرگترین هنرمند جهان، که نام او خداست، متصل کنید تا همه چیز را در اختیار شما قرار دهد.

 

از کجا؟

چطوری؟

 

من نمی تونم و من سوادش را ندارم! به شما هیچ ارتباطی ندارد که چگونه. فقط شما وارد شوید و فکرتان را درست کنید و ببینید که چگونه همه چیز برای شما مهیا می شود. این صحبتها را کسی می گوید، که خودش همه چیز برایش مهیا شده است. از زمانیکه باورهایش را تغییر داد، از زمانیکه موفقیت هایش را فقط از طرف خدا می دید نه از طرف دیگران. این حرف ها را علی خلیلی فر، مدیر عامل انتشارات بابان به شما می گوید.

موفق باشید. در پناه خداوند هنرمند، هنرمندانه زندگی کنید.

 

فعلا خدانگهدار | علی خلیلی فر | 7 اسفند 1398

نخستین سخنران انگیزشی هنر در جهان 

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *